Number of the records: 1  

Prostorová figurální kompozice

  1. Title statementProstorová figurální kompozice [rukopis] / Iveta Jurčacková
    Personal name Jurčacková, Iveta, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.33 l. : il. + 1CD-ROM
    NoteVed. práce Ilja Bílek. Lic. smlouva
    AbstractNámety ktorým sa venujem sú figurálne. Jedná sa o časti tiel, torzá. Je zaujímavé riešiť problém kompozície jedného obrazu, objektu na viacerých doskách. Každá figúra je jedinečná, znázornená v inom pohybe, aj keď je len badateľný. Spolu na seba vplývajú a navzájom sa menia a zasahujú do seba tak ako aj priestor okolia do nich. Dôsledkom toho je súčasťou objektu všetko čo sa nachádza v jeho bezprostrednej blízkosti.
    Topics which I work with are figural. These are body parts, torsos. It is interesting to address the problem of composing a picture, building on several boards. Each piece is unique, shown in a moving, even if it is just noticeable. Total impact on themselves and each other change and interfere with each other as well as the space around them. As a result, all part of the object which is located in the immediate vicinity.
    Another responsib. Bílek, Ilja, 1948- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér sklo (degree grantor)
    Subj. Headings malba * figurální malířství * sklo a skleněné výrobky * barvy v umění * barvy
    Subj. Headings nebarva * kontrast * chromatické barvy * achromatické barvy * konstrukce * figurální kompozice * color * colored * contrast * chromatic color * achromatic color * painting * construction * glass * figural composition
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect75 - Malířství
    UDC75 * 75.041 * 666.1/.2 * 7.017.4 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languageslovenština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00079773
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    U-DP 3174343003157sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.