Number of the records: 1  

Analýza marketingových aktivit městské části Prahy 5 - Řeporyje a námět na jejich možná zlepšení

  1. Title statementAnalýza marketingových aktivit městské části Prahy 5 - Řeporyje a námět na jejich možná zlepšení [rukopis] / Jana Netopilová
    Personal name Netopilová, Jana, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.44 l., [10] l. příl. : il., mapy
    NoteLic. smlouva
    AbstractCílem této bakalářské práce byla analýza marketingových aktivit městské části Praha- Řeporyje a námět na jejich možná zlepšení. Práce byla rozdělena do šesti kapitol. První tři kapitoly - Co je marketing, Marketing ve veřejném sektoru a Zákonné vymezení městské části - se zabývaly teorií. V těchto třech teoretických částech byly vymezeny základní teoretické pojmy a vysvětlena zjednodušeně jejich podstata. Kapitoly čtyři a šest Městská část Praha -Řeporyje a Navržená řešení se pak zabývala praktickou částí, ve které bylo popsáno, jaké marketingové aktivity městská část používá a poté byla navržena mnohá jejich zlepšení a doplnění. Kapitola pět Srovnání s jinou městskou částí obsahovala porovnání několika aspektů marketingu rozebírané městské části s jinou městskou částí. Tato práce dospěla k závěru, že i přes některé problémy má analyzovaná městská část velký potenciál pro budoucí vývoj v marketingových aktivitách, pokud si udrží stávající tempo současného rozvoje.
    The aim of this thesis was an analysis of marketing activities of the town district Prague-Řeporyje and suggestions for their possible improvement. The work was divided into six chapters. The first three chapters - What is marketing, Marketing in the public sector, and Legal definition of town district - have been concerned with theory. In these three theoretical parts the basic theoretical concepts were defined and their principle was explained. Chapters four and six - Town district Prague - Řeporyje and Proposed solutions - have related to the practical part, where it was described which parts of the marketing activities the town district uses and then many of improvements and additions was designed. Chapter Five - Comparison with another part of the city - has included several aspects of marketing compared to the described town district with another part of the city. This paper concluded that despite some problems the described part of the city has great potential for future progress in marketing activities if it retains the current tempo of development.
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * veřejný sektor
    Subj. Headings Řeporyje (Praha, Česko)
    Subj. Headings aktivity * městská část * řešení * zlepšení * Řeporyje * marketing * activities * town district * resolution * improvement
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * 334.012.33 * (437.311) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105059
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 47014212131584sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.