Number of the records: 1  

Image a firemní identita

  1. S-SE 3456
    Vysekalová, Jitka, 1941-
    Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš]. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2009. -- 190 s. : barev. il. ; 25 cm. -- (Expert). -- Abstract: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, t. -- ISBN : 978-80-247-2790-5 (váz.).
    Mikeš, Jiří, 1942-
    identita organizace. image organizace. corporate identity. corporate image. monografie. případové studie. monographs. case studies
    005.336. 005.336.6. (048.8). (078.7)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.