Number of the records: 1
Marketingová strategie kulturního zařízení
Title statement Marketingová strategie kulturního zařízení [rukopis] = Marketing strategy of cultural amenities / Zuzana Poživilová Par.title Marketing strategy of cultural amenities Personal name Poživilová, Zuzana, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 62 l., [4] l. příl. : il., mapy Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Another responsib. Vozáb, Josef (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings kulturní zařízení * kultura * marketing * konkurence Subj. Headings strategie analýza SWOT analýza kultural amenities culture marketing strategy analysis SWOT analysis competition Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 339.137 * 339.138 * 658.8 * 316.7 * 379.821 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00029334 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4465 4212129918 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1