Number of the records: 1  

Grafický přístup při řešení úloh ze školské matematiky

  1. P-DP 15292
    Pluhař, Radek, 1980-
    Grafický přístup při řešení úloh ze školské matematiky [rukopis] / Radek Pluhař. -- 2009. -- 78 l. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Petr Eisenmann. -- Autor neodevzdal lic. smlouvu. -- Abstract: První část diplomové práce je zaměřena teoreticky. Je zde nastíněna fylogeneze a ontogeneze funkčního myšlení, zavádění pojmu funkce na ZŠ a problematika grafů. Ve druhé části je uvedena sbírka původních aplikačních úloh, které jsou zaměřeny právě na práci s grafy. V každé úloze je vždy uveden komentář pro učitele a vzorové řešení. Za každou úlohou je potom krátký komentář s postřehy z praxe. V příloze jsou úlohy uvedeny bez komentářů a vzorových řešení, aby se daly použít jako pracovní listy při výuce matematiky na ZŠ.. -- Abstract: The first part of my thesis is theoretical. It deals with the phylogeny and ontogeny of functional thinking, implementation of the notion of functions to basic schools and the problems of graphs. In the second part, a compilation of original application exercises is introduced, which focus just on the work with graphs. There is a commentary for teachers and example solution for each exercise. After each exercise, there is also a short commentary based on work experience. In the appendix, the exercises are presented without the commentary and example solution, in order to be easily used as worksheets during math lessons at primary schools.
    Eisenmann, Petr, 1962-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Přírodovědecká fakulta. Katedra matematiky
    matematika. funkce. grafy a schémata. funkční myšlení. funkce. graf funkce. grafický přístup. functional thinking. functions. graphs of function. graphic approach. diplomové práce
    51. 517.5. 003.6. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.