Number of the records: 1  

Hodnocení dětí v mateřských školách

  1. P-DP 14762
    Prášilová, Lenka, 1978-
    Hodnocení dětí v mateřských školách [rukopis] / Lenka Prášilová. -- 2008. -- 51 l., [37] l. příloh. -- Obsahuje tabulky a grafy. -- Abstract: Předkládaná bakalářská práce se zabývá hodnocením dětí v mateřských školách a vznikla proto, aby poskytla prospěšné a upřesňující informace týkající se pojetí pedagogického hodnocení v předškolním vzdělávání. Náplní teoretické části této práce je vymezení jednotlivých pojmů, obsah a cíl předškolního vzdělávání, vývoj dítěte v předškolním věku, metody diagnostiky vhodné v předškolním vzdělávání, faktory ovlivňující chování dítěte a význam hodnocení v předškolním vzdělávání. Praktická část zjišťuje metodou anonymních dotazníků, jakým způsobem hodnotí učitelky děti v mateřských školách, jaké nástroje k hodnocení dětí používají a jaký má pro ně hodnocení smysl. Zároveň předkládá výsledky výzkumu ve srovnání s teoretickými poznatky. Přílohy k práci pak umožňují nahlédnout na různé způsoby hodnocení dětí, jež poskytly učitelky ze svých mateřských škol a které ve své praxi přímo využívají.. -- Abstract: My dissertation consider evaluation of children in pre-schools and it was written to give useful and accurate information about evaluation in pre-school education. Content of the theoretic part is determination of basic cenceptions, diagnostic methods, goals of pre-schools education, factors that affect childrens behaviour and meaning of evaluation in pre-schools. The practical part then detect how teachers evaluate children in pre-schools, which ways are used to evaluate them correctly and how important is evalation for teachers themselves. All those parts were researched by anonymous questionnaires. Practical part as well shows the results of my research and compares them with theoretic facts. Supplements then shows all the different kinds of evaluations, that i was given by pre-schools teachers who use them in theis every day practise.
    Šikulová, Renata, 1963-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    předškolní výchova. pedagogická diagnostika. mateřské školy. školní zralost. učitelky mateřských škol. předškolní vzdělávání. dítě. učitelka. pedagogická diagnostika. metody hodnocení. pre-school education. child. teacher. educational diagnostic. mothods of evaluation. bakalářské práce
    37.013.77. 373.211.24-055.2. 373.29. 373.24. 373.2. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.