Number of the records: 1  

Výuka hry na saxofon na 1. stupni ZUŠ

  1. DA 14375
    Bačová, Eliška, 1998-
    Výuka hry na saxofon na 1. stupni ZUŠ / Eliška Bačová. -- 2022. -- 62, 5 listů : grafy. -- Vedoucí práce Petr Janda. -- Oponent Jana Hieke. -- Abstract: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké pedagogické postupy uplatňují učitelé základních uměleckých škol, kteří se věnují výuce hře na saxofon na prvním stupni základních uměleckých škol. Skrze dotazníkové šetření jsem se v prvním oddíle praktické části snažila zjistit, které učební metody pedagogové při svých hodinách uplatňují, a jaké výukové postupy využívají. Přičemž dochází k porovnávání tvrzení mladších pedagogů s pedagogy staršími. Druhým bodem zkoumání bylo, zda učitelé seznamují své žáky ohledně hudebních příležitostí, které se konají v jejich regionu, a zda se vedení škol aktivně podílí na přiblížení saxofonové hry svým žákům.. -- Abstract: The objective of the thesis is to find out which pedagogical approaches are applied by the teachers of primary art schools which teach playing the saxophone in the first grade of primary art schools. Using surveys, in the first chapter I tried to find out which teaching methods schoolmasters use during their classes and which teaching approaches they apply. In doing so, the claims of younger pedagogues are compared with the claims of the older ones. The second point of research was, if the schoolmasters introduce their pupils to musical opportunities in their region and whether the school management actively participates in clarifying playing the saxophone to their pupils.
    Janda, Petr. Hieke, Jana, 1989-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    hra na saxofon. základní umělecké školy. saxofon. výuka hry na saxofon. saxofonové školy a metodiky. hudební příležitosti v regionu. saxophone. teaching to play the saxophone. saxophone schools and methodologies. primary art school. musical opportunities in a region. bakalářské práce
    780.643.2.02. 373.3:7. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.