Number of the records: 1  

Koronavirová krize jako sociální determinanta edukace v prostředí základní školy

  1. DA 13618
    Franc, David, 1994-
    Koronavirová krize jako sociální determinanta edukace v prostředí základní školy / David Franc. -- 2022. -- 131 listů : grafy. -- Vedoucí práce Pavel Mühlpachr. -- Oponent Ivan Bertl. -- Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou socioedukativních determinant v době koronavirové krize na Základní škole Hora Svaté Kateřiny. Cílem práce je popis a následná analýza vzdělávacího procesu na vybrané škole pomocí etnografického výzkumu, do kterého jsou zapojeni učitelé, žáci a vedení školy. Teoretická část práce se věnuje problematice vzdělávacího procesu v podmínkách základní školy, dále vysvětluje problematiku distanční online výuky a popisuje změny, se kterými, se škola musela potýkat během školních roků 2019/2020 a 2020/2021. Empirická část je realizována formou smíšeného výzkumu, kdy kvalitativní část práce je realizována za pomoci polostrukturovaných rozhovorů s učiteli základní školy a polostrukturovaným rozhovorem s vedením školy. Kvantitativní část je realizována za pomoci dotazníku vlastní konstrukce, který je následně vyhodnocen pomocí statistické analýzy.. -- Abstract: The diploma thesis deals with the analysis of socio-educational determinants during the coronavirus crisis at the Hora Svaté Kateřiny Primary School. The goal of the thesis is a description and subsequent analysis of the educational process at the selected school using ethnographic research, which involves teachers, students and school management. The theoretical part of the thesis deals with the issue of the educational process in the conditions of primary school, further explains the issue of distance online teaching and describes the changes that the school had to deal with during the school years 2019/2020 and 2020/2021. The empirical part is realized in the form of mixed research, where the qualitative part of the work is realized with the help of semi-structured interviews with primary school teachers and a semi-structured interview with school management. The quantitative part is realized with the help of a survey of own design, which is subsequently evaluated by means of statistical analysis.
    Mühlpachr, Pavel. Bertl, Ivan, 1965-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra speciální a sociální pedagogiky
    virtuální vzdělávání. covid-19. základní školy. distanční výuka. sociální determinanta. distance learning. social determinant. diplomové práce
    37.018.43:004.738.5. 616.921.5. 373.3. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.