Number of the records: 1  

Faktory spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na základních školách v Ústeckém kraji

  1. Title statementFaktory spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na základních školách v Ústeckém kraji / Gabriel Kádek
    Personal name Kádek, Gabriel, (dissertant)
    Phys.des.64 listů : grafy
    NoteVedoucí práce Michaela Valášková. Oponent Alena Nováková
    AbstractBakalářská práce s názvem Faktory spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na základních školách v Ústeckém kraji ve své teoretické části vymezuje pojmy integrace, inkluze a rozdíl mezi nimi. Dále jsou popsány principy, tematické oblasti školní inkluze či metody a formy výuky. Na základě platné legislativy jsou charakterizovány pozice učitele a asistenta pedagoga. Dle dostupných metodik jsou vymezeny předpoklady a způsob jejich vzájemné spolupráce. V neposlední řadě jsou zpracována témata týkající se speciálních vzdělávacích potřeb, podpůrných opatření, individuálního vzdělávacího plánu či plánu pedagogické podpory. Další část práce je věnována demografické charakteristice a statistice základního vzdělávání v kraji ve školním roce 2018/2019. Empirická část práce je založena na kvantitativním výzkumu s využitím dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je vymezení základních faktorů spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na základních školách v Ústeckém kraji. Dílčí cíle jsou zaměřeny na podporu spolupráce ze strany vedení, průběh spolupráce a celkovou spokojenost s nastavením spolupráce.
    The Bachelor Thesis named Factors of cooperation between teachers and teacher assistants in elementary schools in the Ústí region in its theoretical part defines the concept of integration and inclusion and the difference between them. Further are described principles and thematic areas of school inclusion, and methods and forms of teaching. The position of the teacher and the teacher assistant is characterized based on the legislation in force. The prerequisites and the way of their cooperation are defined according to the available methodologies. Last but not least, there are elaborated topics related to special educational needs, support measures, individualized educational program or plans of educational support. Another part of the thesis is dedicated to demographic characteristics and statistics of elementary education in the region in the school year 2018/2019. The empirical part of the thesis is based on quantitative research using a questionnaire survey. The main goal of the thesis is to define the basic factors of cooperation between teachers and teacher assistants at primary schools in the Ústí Region. Partial objectives are focused on support of cooperation by management, the areas of cooperation and overall satisfaction with the realization of cooperation.
    Another responsib. Valášková, Michaela, 1983- (thesis advisor)
    Nováková, Alena, 1966- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings asistentky pedagogů * asistenti pedagogů * učitelky základních škol * učitelé základních škol
    Subj. Headings Ústecký kraj (Česko : 2000-)
    Subj. Headings spolupráce * cooperation * teacher * teacher assistant * elementary school
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC37.011.3-055.2-021.633 * 37.011.3-051-021.633 * 373.3.011.3-055.2 * 373.3.011.3-051 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184442
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 126773300712677sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.