Number of the records: 1  

Hudba v reklamě

  1. Title statementHudba v reklamě / Martina Tichá
    Personal name Tichá, Martina, (dissertant)
    Phys.des.51 listů
    NoteVedoucí práce Eva Novotná. Oponent Karel Jan Procházka
    AbstractBakalářská práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou, která pojednává nejprve o funkci reklamy, její historii a vývoji obecně, dále o významu hudby a způsobu jejího využití v reklamě a nakonec také o reklamě v USA, neboť právě Spojené státy jsou v oblasti reklamní tvorby světovou velmocí. Probíhá zde řada zajímavých výzkumů v oblasti reklamy a marketingu, sleduje se chování zákazníka ve spojitosti s určitými typy reklam a vytváří se nové hypotézy na toto téma. Druhá - praktická část popisuje aplikovaný výzkum na českém prostředí, jehož cílem je ověření platnosti těchto hypotéz u nás. Jsou zde porovnány reakce lidí různých věkových kategorií na vybrané reklamy a následně vyvozeny závěry.
    The bachelor thesis is divided into two parts - first, theoretical part describes the functions, history and developments of advertisement, the significance of music and its use in advertisement. It also describes advertisement it the USA, as the country is the world leader in the field of advertisement. A lot of interesting research focusing on advertisement and marketing is carried out there, as well as observing costumers' behavior and reactions to certain types of advertisement and developing new hypotheses. The second - practical part describes research of the czech enviroment. Its aim is to verify the validity of said hypotheses in the Czech Republic. Reactions to selected ads from people from different age groups are compared and conclusions are drawn.
    Another responsib. Novotná, Eva, 1987- (thesis advisor)
    Procházka, Karel Jan (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings hudba v reklamě * reklama a propagace * emoce
    Subj. Headings Spojené státy americké
    Subj. Headings music in advertising * music and emotion
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC(73) * 659.1:78 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184437
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 122043300712204sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.