Number of the records: 1
Teorie, management a marketing služeb
Info ** Document on Order ** Title statement Teorie, management a marketing služeb / Marie Hesková Personal name Hesková, Marie, 1948- (author) Edition statement 2., přeprac. a dopl. vyd. Issue data České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015 Phys.des. 182 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-87472-80-4 (brož.) Edition Vysokoškolská učebnice Ser.statement/add.entry Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Another responsib. Vysoká škola evropských a regionálních studií Subj. Headings služby * ekonomika služeb * management * marketing * service industries * economics of services * management * marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 338.46 * 005 * 658.8 * (075.8) Country Česko Language čeština Document kind Books
Number of the records: 1