Number of the records: 1  

Facebook jako účinný reklamní nástroj

  1. Title statementFacebook jako účinný reklamní nástroj / Tomáš Kellner
    Personal name Kellner, Tomáš, (dissertant)
    Phys.des.58 listů, 11 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent David Fišer
    AbstractTato diplomová práce se zabývá posouzením efektivnosti reklamních kampaní na sociální síti Facebook vůči reklamním kampaním ve vyhledávací síti Google. Efektivnost reklamních kanálů byla posouzena zpohledu návratnosti investice do realizovaných reklamních kampaní. Současně byly na začátku práce definovány hypotézy, které tato práce pomocí statistické metody potvrzuje či vyvrací. Zda množství investic koreluje s realizovaným obratem nebo počtem konverzí. Analýza dat byla zpracována u dvou na sobě nezávislých online projektů v období jejich hlavní prodejní sezóny, tedy v době největšího prodejního potenciálu daného projektu. Data byla získána především z analytického nástroje Google Analytics a v případě kampaně na sociální síti Facebook byl využit také správce reklam Facebook Business Manager. Na základě získaných výsledků analýzy jednotlivých kampaní byly následně navrženy doporučení, které povedou k vyšším výsledkům reklamní kampaně či k efektivnějšímu využití finančních prostředků uvolněných na reklamní kampaně.
    This thesis deals with the effectiveness assessment of advertising campaigns on Facebook social network compared to advertising campaigns in Google.com search results. Effectiveness of both channels was assessed with regards to ROI (Returns On Investment) at in the past realized advertising campaigns. At the beginning of the thesis were defined hypotheses that were later confirmed or refused using statistical methods with focus to correlation of "amount investment to turnover" or "amount investment to number of conversions". Analysis was conducted on two independent online projects during their main selling peaks, therefore at the time of their strongest sales potential. Data were acquired primarily from the Google Analytics by the Google campaigns and Facebook Business Manager in the case of Facebook campaigns. The results of both projects created base for further analysis which lead to recommendations how to optimize particular campaign for higher effectiveness and more efficient use of allocated advertising funds.
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Fišer, David (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * internetové sociální sítě * Facebook
    Subj. Headings reklamní kampaně * Google PPC * online reklama * advertising campaigns * online advertising
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171657
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 81993300708199sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.