Number of the records: 1  

Marketingové řízení místního rozvoje

  1. KB 18795
    Foret, Miroslav, 1946-
    Marketingové řízení místního rozvoje / Miroslav Foret. -- Vydání: první. -- Ostrava : Key Publishing s.r.o., 2016. -- 80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm. -- (Monografie). -- Nad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s. -- ISBN : 978-80-7418-266-2 (brožováno).
    Vysoká škola Karla Engliše v Brně
    marketingový management. marketingový management - Česko. místní rozvoj. místní rozvoj - Česko. marketing management. marketing management - Czechia. community development. community development - Czechia. Brno (Česko). Brno (Czechia). monografie. monographs
    658.8:005. 332.055.2. (437.322). (048.8)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.