Number of the records: 1  

Viral marketing

  1. Title statementViral marketing : the science of sharing / Karen Nelson-Field ; Byron Sharp (academic editor)
    Personal name Nelson-Field, Karen (author)
    Edition statement1st pub.
    Issue dataSouth Melbourne : Oxford University Press, 2013
    Phys.des.xiii, 114 s. : il.
    ISBN978-0-19-552798-8 (brož.)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Sharp, Byron (editor)
    Subj. Headings digitální spojovací systémy - sociální aspekty * informační technologie - sociální aspekty * interaktivní systémy - sociální aspekty * marketing
    Form, Genre monografie
    Conspect339 - Obchod
    UDC621.39.037.37 * 004 * 339.138 * 658.8 * 004.031.42 * (048.8)
    CountryAustrálie
    Languageangličtina
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 94223300014899volný výběr P600 2013Date due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.