Number of the records: 1  

Analýza Svazku měst a obcí Rakovnicka

  1. S-BP 5465
    Fojtík, Aleš, 1979-
    Analýza Svazku měst a obcí Rakovnicka [rukopis] / Aleš Fojtík. -- 2012. -- 47 l., [27] l. příl. : il., mapy, grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Bakalářská práce "Analýza Svazku měst a obcí Rakovnicka" (dále jen SMOR) se zabývá marketingovou analýzou dobrovolného sdružení obcí regionu Rakovnicka. Práce definuje území Svazku, uvádí demografické údaje o regionu a základní principy fungování organizace. Vlastní analýza SMOR zahrnuje informace o stávající situaci organizace na trhu, její tržní segmentaci a produktových řadách. V praktické části jsou uvedeny výsledky vlastního marketingového šetření včetně stanovených potencionálních strategických cílů a cílových skupin. Východiskem práce je komparace výsledků analýzy stávajícího stavu Svazku s výsledky vlastního marketingového šetření. Následují návrhy řešení pro jednotlivé cílové skupiny a produkty (služby), jejich případné rozšíření, útlum nebo úplné vyloučení z nabídky, to vše s cílem zefektivnit činnost a do budoucna zajistit plnohodnotnou existenci SMOR.. -- Abstract: Bachelor paper "Analysis of the Alliance of towns and municipalities of the region of Rakovník" (hereinafter mentioned as SMOR) is occupied with marketing analysis of the voluntary association of Rakovník area communities. The paper defines the bond area, gives demographic data about the region and basic principles on how the organization works. The SMOR analysis itself includes information on existing situation of the organization on the market, on its market segmentation and product lines. Practical section contains results of the market research, including stated potential strategic targets and target groups. The paper is based on comparison of the results of analysis of the marketing research itself, followed by solution drafts for each target group and product (service), their occasional extension, reduction or exclusion from the bid, with the intention to make this activity more effective and to assure a high quality existence of SMOR.
    Hlaváček, Petr, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje
    analýza. mikroregiony. segmentace trhu. marketingové analýzy. marketingové strategie. svazky obcí. cílové skupiny. marketingové nástroje. rozvoj regionu. regionální rozvoj. marketingová komunikace. partnerství. marketingové produkty. Rakovnicko. Svazek měst a obcí Rakovnicka. propagace regionu. koncepce rozvoje. marketing analyses. marketing strategies. microregions. unions of communes. segmentation of the market. target groups. marketing instruments. development of the region. regional development. marketing communication. partnership. marketing products. Rakovník region. union of towns and villages of the region of Rakovník. region promotion. development policy. bakalářské práce
    339.138.017. 332.122(1-24). 913(1-24). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.