Number of the records: 1  

Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci

  1. Title statementMarketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci [rukopis] / Jan Stupák
    Personal name Stupák, Jan, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.64 l., [6] l. příl.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * příspěvkové organizace * analýza
    Subj. Headings Staré Město (Děčín, Česko)
    Subj. Headingsmarketingové řízení marketingový plán SWOT analýza marketingové strategie Zámek Děčín marketing management marketing plan SWOT analysis marketing strategies allowance organizations Zámek Děčín
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC334.012.46 * 347.191.11 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00132996
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 11164212132936sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.