Number of the records: 1  

Rozdíly v přístupu k předmětu hudební výchova

  1. P-DP 17398
    Štíchová, Zuzana, 1987-
    Rozdíly v přístupu k předmětu hudební výchova [rukopis] : 1.stupeň Waldorfské školy praktické a Základní školy praktické / Zuzana Štíchová. -- 2011. -- 180 l. : [32] l. příl. : il., noty + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Martina Zemanová. -- Abstract: Diplomová práce je zaměřena na rozdíly v přístupu a v obsahu výuky hudební výchovy na Základní waldorfské škole praktické a Základní škole praktické. Zabývá se nejrůznějšími odlišnostmi, které výuka hudební výchovy přináší v alternativním a běžném školství. Porovnává, s jakými specifikami se setkávají učitelé a žáci ve škole. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje charakteristiku waldorfského a praktického školství a přibližuje zde problematiku výuky hudební výchovy na základě prostudované odborné literatury. Snahou je poskytnout čtenáři základní vhled do zmiňovaných rozdílů ve výuce hudební výchovy. Praktická část náleží ukázkovým přípravám na výuku hudební výchovy v první a třetí třídě Základní waldorfské školy praktické a Základní praktické škole. Tato část diplomové práce také ukazuje na rozdíly ve výuce hudební výchovy mezi Základní waldorfskou školou praktickou a Základní praktickou školou. Výsledky a nově zjištěné poznatky jsou zahrnuty v diskuzi.. -- Abstract: The dissertation is focused on distinction approach and content of a tutorial a musical education between the Waldorf elementary practical school and an elementary practical school. It is dealing with assorted dissimilarities that brings alternative and common education of the musical appreciation. The dissertation compares the specifics which the teachers and students experience with. The dissertation is divided between two parts, a theoretical and a practical. The theoretical part consists of a characteristic of Waldorf and practical education system and approaching a dilemma of the musical education based on read through specialized literacy. Endeavour to allow for readers a basic aspect into the mentioned differences in the musical education. The practical part contents the demonstrated preparations for musical education on the first and the third stage at the Waldorf elementary school and the elementary practical school. This part of dissertation also points to the differences in the musical education between the Waldorf elementary practical school and the elementary practical school. The results and new fading are included in a discussion.
    Zemanová, Martina, 1969-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    hudební výchova - učení. vyučovací metody - metody. waldorfské školy. základní školy praktické. Waldorf School. practical school. handicap students. teaching methods. music education. diplomové práce
    373.3-056.36. 373:371.4. 371.3. 78:37.016. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.