Number of the records: 1  

Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu

  1. S-DIP 1012
    Gruntová, Kateřina, 1982-
    Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu [rukopis] = The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing / Kateřina Gruntová. -- 2010. -- 75 l., [9] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Teoretická část diplomové práce vymezuje základní formy internetové reklamy, popisuje je včetně jejich kladů a záporů. Zabývá se náklady na jejich využívání prostřednictvím způsobů platby za jednotlivé formy internetové reklamy, právními předpisy, které tento druh reklamy upravují a jejich možným použitím. Pokouším se zde vyhodnotit jednotlivé formy tohoto druhu reklamy z hlediska jejich vhodnosti pro živnostníka, malou či velkou firmu. Vedle vlastního šetření v praktické části jsou zde zpracovány i výsledky šetření firmy Gemius, která se již několik let obdobnými průzkumy zabývá. Následně pak posuzuji na základě odpovědí respondentů vliv internetové reklamy na ně samotné či lidi v jejich okolí. Nakonec své šetření porovnávám s šetřením jiných společností. Celá práce tak čtenáře seznamuje jak s problematikou jednotlivých forem internetové reklamy, tak s problematikou vlivu internetové reklamy na spotřebitele.. -- Abstract: The theoretical part of this diploma work encloses basic form on internet advertisement. It describes all its pros and cons. The theoretical part deals with cost and their usage through different ways of each internet advertisement payment, legislation which sets up this kind of advertisement and its possible usage. I am trying to analyse each form of this kind of advertisement from the view of its suitability for a businessman, small or big company. Inquiry results of company Gemius are processed here next to my own results. This company has dealt with similar researches for many years. Then I review the internet advertisement influence on my responders and people in their environment. This is based on their answers. In the final part, I compare my inquiry with other companies´ inquiry. The whole work acquaints the reader with the issue of each form of internet advertisement as well as the issue of internet advertisement influence on consumers.
    Reissová, Alice. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    internetová reklama. marketingová komunikace. spotřebitelé. vliv médií. internet. reklamní média. reklamní strategie. internet advertising. consumers. media influence. communication in marketing. internet. advertising media. advertising strategy. diplomové práce
    658.8:316.77. 659.19. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.