Number of the records: 1  

Analýza exportu v souvislosti s exportními možnostmi společností

  1. S-BP 4979
    Scholleová, Petra, 1983-
    Analýza exportu v souvislosti s exportními možnostmi společností [rukopis] = Export analysis in association with export possibilities of companies / Petra Scholleová. -- 2010. -- 60 l. : il. + CD ROM. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Problematika exportu a jeho podpory je z různých hledisek probírána v celé práci, neboť jeho analýza je základním cílem práce. Jelikož jsou v dnešní době vztahy mezi státy velice úzké, což se projevuje vzájemným propojením nejen evropských ekonomik, ale také EU se "zbytkem" světa obchodními a finančními vazbami, stát tvoří svoji exportní politiku, kdy stanovuje cíle, kam by se exportní politika měla ubírat a co by firmám a obecně exportérům měla nabízet. Tato práce analyzuje veškerou šíři podpory exportu ze strany státu, jak z hlediska legislativního, tak instituciálního. Zabývá se též národní exportní strategií a strukturou exportu. Práce se věnuje i exportní problematice z pohledu firmy, jejich možností z rozšíření trhů a vše to, co pro firmy znamenal vstup do EU. Nechybí zde ani analýza konkrétní firmy a jejich problémů s připojením návrhu na řešení problémů zmíněné firmy.. -- Abstract: The issue of export and its support is discussed from the various aspects throughout the work, because his analysis is a fundamental goal of this work. Since today the relations between states are very close, which is reflected not only by the interconnection of European economies, but also the EU to the rest of the world trade and financial links, the state consists of its export policy, which sets targets, where should the export policy aim and what it should offer to companies and exporters. This paper analyses the entire range of export support from the state, both in terms of legislative and institutional. It also deals with national export strategy and export structure. The work deals with the export issue from the perspective of firm, the possibility of expanding the markets and everything that meant for companies to enter the EU. There are even specific analysis of the company and its connectivity to the design problems of the mentioned company.
    Barták, Miroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    zahraniční obchod. vývoz. firmy. Česko. Export. just-in-time. strategie. průzkum trhu. zásoby. Export. just-in-time. bakalářské práce
    005.71. 334.72. 347.715. 339.564. 339.5. (437.3). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.