Number of the records: 1
Strategický marketing
Title statement Strategický marketing : teorie pro praxi / Alena Hanzelková ... [et al.] Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : C.H. Beck, 2009 Phys.des. xix, 170 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7400-120-8 (brož.) Edition C.H. Beck pro praxi Note Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Hanzelková, Alena, 1975- (author) Subj. Headings strategický marketing * strategic marketing Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.21 * (035) Country Česko Language čeština URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3336 4212130425 volný výběr P530 2009 Date due 31 days S-SE 3336 a 4212132661 volný výběr P530 2009 Date due 31 days S-SE 3336 b 4212132662 volný výběr P530 2009 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1