Number of the records: 1
B-to-B marketing
Title statement B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková Personal name Lošťáková, Hana, 1953- (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Professional Publishing, 2005 Phys.des. 186 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-86419-94-0 (brož.) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings průmyslový marketing * strategický marketing * marketingový management * strategický management * marketing * industrial marketing * strategic marketing * marketing management * strategic planning Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc. Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.138 * 658.8 * 658.849.2 * 658.8:005.21 * 658.8:005 * 005.21 * (035) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 2934 4212127883 volný výběr P710 2005 Date due 31 days
Number of the records: 1