Number of the records: 1  

Geometrie překládaného papíru ve výuce zobrazení na ZŠ

  1. Title statementGeometrie překládaného papíru ve výuce zobrazení na ZŠ [rukopis] / Petra Vymyslická
    Personal name Vymyslická, Petra, (dissertant)
    Issue data2008
    Phys.des.73 l. : il.
    NoteAutor neodevzdal lic. smlouvu
    AbstractPráce se zabývá využitím origami ve výuce geometrie na 2. stupni ZŠ, se zaměřením na výuku zobrazení. Součástí je metodický text, který je návodem jak s tímto postupem začít a obsahuje několik příkladů, teré lze v počátku použít. Je zde k nahlédnutí řešení některých úloh pomocí geometrie překládaného papíru, které euklidovskou metodou řešít nelze.
    This thesis is concerned with usage of origami during geometry teaching in 2nd degree of elementary schools with focus on delineation teaching. Methodical text, which is part of this thesis, is instruction how to start with this practice and contains few examples that could be helpful in the beginning. There are some solutions to exercises using geometry of paper overlay, which are not solvable by Euclid's method.
    Another responsib. Přibyl, Jiří (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Přírodovědecká fakulta. Katedra matematiky (degree grantor)
    Subj. Headings euklidovská geometrie * origami * vyučovací metody
    Subj. Headings Origami * zobrazení * matematika * osová souměrnost * středová souměrnost * otočení posunutí * stejnolehlost * geometrie * trisekce úhlu * duplikace krychle * Origami * Reflectoin * Symmetri * Translation * Rotation * Homothetic transformation * Mathematic * Projektion * Geometry * Cube duplicacion * Angel trisection
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect514 - Geometrie
    UDC514.12 * 745.54 * 371.3 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00016433
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 149113149954911sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.