Number of the records: 1  

Marketingová studie trhu skleněných tvárnic

  1. Title statementMarketingová studie trhu skleněných tvárnic : [rukopis] Miloslava Konečná
    Personal name Konečná, Miloslava (dissertant)
    Issue data1999
    Phys.des.39 s., 4 s. příl. : obr., grafy
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Another responsib. Ulbrich, Jiří (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * sklářský průmysl * průmyslové výrobky
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC339.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 11434212110966sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.