Number of the records: 1  

Marketing kulturních akcí ve městě Bílina

  1. DA 13255
    Vlásková, Blanka, 1993-
    Marketing kulturních akcí ve městě Bílina / Blanka Vlásková. -- 2021. -- 51 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Oponent Čeněk Celer. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Abstract: Práce se zabývala tím, jak podpořit na základě marketingových nástrojů nízkou návštěvnost digitálního kina v Bílině. Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových nástrojů z důvodu nízké návštěvnosti vybrané oblasti kultury, kterou bylo digitální kino ve městě Bílina a návrhy pro kulturní centrum Bílina, které povedou ke zlepšení současné situace využitím marketingových nástrojů ve vybrané oblasti kultury, kterou bylo digitální kino. V práci byly zohledněny výstupy vlastního provedení situačních analýz SWOT a BCG matice a interních dat získaných od vedoucí KC Bílina a dotazníkového šetření. Výsledkem práce, který KC může využít k úpravě či změně marketingových nástrojů bylo: komunikace s návštěvníky digitálního kina, komunikace s návštěvníky přes KC Bílina, oslovování zákazníků formou skupinových slev, oslovování zákazníků formou: vstupné za polovic a inspirace u konkurenčních kin. Na základě použití těchto marketingových nástrojů může KC získat nové návštěvníky a rovněž přesvědčit ty bývalé k opětovnému navštěvování digitálního kina.. -- Abstract: The work dealt with a team on how to support the attendance of a digital cinema in Bílina based on marketing tools. The aim of the bachelor thesis was to evaluate marketing tools due to low attendance of a selected area of culture, which was digital cinema in Bílina and proposals for the cultural center Bílina, which will improve the current situation with marketing tools in selected areas of culture, which were digital cinema. The work took into account the outputs of the actual analysis of SWOT and BCG matrix and internal data obtained from the head of KC Bílina and a questionnaire survey. The result of the work that KC can use to modify or change marketing tools was: communication with visitors to digital cinema, communication with visitors through KC Bílina, addressing customers in the form of group discounts, addressing customers in the form of: entrance fee for halves and inspiration at competing cinemas. By using these marketing tools, KC can gain new visitors and also persuade former ones to revisit digital cinema.
    Celer, Čeněk, 1954-. Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    marketing kultury. marketingová komunikace. digitální kina. Bílina (Česko). marketingové nástroje. kultura. marketingová situační analýza. cultural marketing. marketing tools. culture. marketing situation analysis. bakalářské práce
    316.7:658.8. 658.8:316.77. 791.65:004.9. (437.315). (437.15). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.