Number of the records: 1  

Komparace elektronické evidence tržeb modelu online a offline

  1. DA 9932
    Sokolová, Sabina, 1995-
    Komparace elektronické evidence tržeb modelu online a offline / Sabina Sokolová. -- 2017. -- 44 listů + 1 CD. -- Oponent Zdeněk Aim. -- Vedoucí práce Pavlína Mazancová. -- Abstract: Tato bakalářská práce řeší zavádění systémů evidence tržeb v boji států s daňovými úniky. Konkrétně se zaměřuji na Slovenskou a Českou Republiku. Záměrem této bakalářské práce je provést komparaci modelu offline evidence tržeb, který využívá elektronické registrační pokladny a je platný pro Slovenskou republiku a online evidence tržeb, která je platná pro Českou republiku. V první části mé práce bude definována daňová problematika a elektronická evidence tržeb online a offline. V další části práce bude provedena komparace těchto systémů. Na závěr bude doporučen výhodnější model evidování tržeb, který bude výsledkem komparace.. -- Abstract: This thesis deals the implementation of systems of records of sales, in the fight of states against tax evasions. Concretely, I focus on The Slovak Republic and The Czech Republic. Target of this thesis is to make a comparison of offline records of sales, which uses Electronic Cash Register and is valid for Slovakia, and online Electronic Records of Sales, which is valid for The Czech Republic. In the first part of my thesis will be defined tax problems and online and offline system of records of sales. In the next part of this thesis will be created the comparison of this two systems. In conclusion will be recommended better model of records of sales which will represent the result of the comparison.
    Aim, Zdeněk. Mazancová, Pavlína, 1963-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví
    elektronická evidence tržeb. správa daní. daňový únik. elektronická registrační pokladna. tax evasion. electronic records of sales. electronic cash register. bakalářské práce
    336.225.67-028.27. 336.225. 351.72. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.