Number of the records: 1  

Vizuální styl

  1. Title statementVizuální styl / Radka Bartošová
    Personal name Bartošová, Radka, (dissertant)
    Phys.des.44 listů : barevné ilustrace + 1 CD
    NoteVedoucí práce Karel Míšek
    AbstractDiplomová práce se zabývá jednotnou vizuální identitou jógového studia - Namastery. Studio sídlí v Praze a kromě obvyklých lekcí, které pořádá většina konkurenčích subjektů, nabízí i přednášky, workshopy, prostory pro samovzdělávání a zdravé brunche, kde se scházejí lidé se stejnými zájmy. Autor stanovuje pravidla a vizuální metody, které pomáhají budovat charakteristický vzhled podporující hlavní podstatu Namastery. Dále tyto pokyny pomohou správně implementovat vizuální identitu Namasatery a poskytnou jasné instrukce k prosazování značky. Teoretická část dále analyzuje vliv nových marketingových nástrojů jakými jsou sociální sítě Facebook a Instagram, a následně porovnává propagaci konkurenčních subjektů na těchto stránkách.
    This diploma thesis deals with unified visual identity of a yoga studio Namastery. The studio is based in Prague and apart from the usual yoga classes that are offered by most studios, Namastery differentiate by organizing lectures, workshops and it also offers a space for self-styding and healthy brunches where people with the same interests gather. The author establishes the rules and visual methods that help to build characteristic appearance which supports the main substance of Namastery. Futhermore, these guidelines will help to implement Namastery's visual identity properly and give clear directions on the use of various representations of the brand. The theoretical part also analyses the impact of new marketing tools such as social networks Facebook and Instagram and subsequently compares the promotion of competitors on these platforms.
    Another responsib. Míšek, Karel, 1945- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra vizuálních komunikací (degree grantor)
    Subj. Headings grafický design * typografické plakáty
    Subj. Headings logo * corporate identity * firemní identita * jednotný vizuální styl * logotyp * filozofie * marketing * plakát * sociální sítě * graphic design * visual identity * logo * corporate identity * logotype * philosophy * poster * social networks
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect76 - Grafické umění. Grafika
    UDC766:655 * 659.133.1:655.2 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00178490
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 89683300708968sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.