Number of the records: 1  

Internetová reklama a její efektivita

  1. DA 8534
    Syroťuková, Irena, 1995-
    Internetová reklama a její efektivita / Irena Syroťuková. -- 2017. -- 50 listů : schémata + 1 CD. -- Vedoucí práce Zdeněk Valenta. -- Oponent Jaroslava Celerová. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou a její efektivitou. První dvě kapitoly seznamují s internetem a reklamou, jejich historií a vývojem. Další kapitoly jsou soustředěny na samotnou internetovou reklamu, na její výhody, nevýhody a také její efektivitu. Dále se práce zabývá rozdíly mezi internetovou reklamou v České republice a Ruskou federací. Součástí práce je i praktická část, která zkoumá čtyři věkové skupiny a jejich vztah k internetu, reklamě a především k reklamě na internetu.. -- Abstract: This bachelor thesis is dealing with Internet advertising and its effectiveness. First two chapters introduce the Internet and an advertising, their history and evolution. Following chapters concerns the Internet advestising itselfs, its pros and cons and its effectiveness. Moreover the thesis focuses on differences between the Internet advertising in Czech republic and Russian federation. The part of the thesis is also a practical part in which four age groups are examined. This part reveals their relationship to the Internet, marketing and especially to the online advertising.
    Valenta, Zdeněk, 1975-. Celerová, Jaroslava, 1955-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    internetová reklama. efektivita. internet advertising. effectiveness. bakalářské práce
    659.19. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.