Number of the records: 1  

Chování spotřebitelů v oblasti energetické efektivnosti staveb

  1. Title statementChování spotřebitelů v oblasti energetické efektivnosti staveb / Jan Jolič
    Personal name Jolič, Jan, (dissertant)
    Issue data2017
    Phys.des.40 listů, 7 nečíslovaných listů příloh + 1 CD
    NoteVedoucí práce Petr Houdek. Oponent Julius Janáček
    AbstractPráce je zaměřena na rozhodování spotřebitelů ohledně energetické efektivnosti staveb. Systematická rešerše literatury ukázala, že energetická efektivnost je kvůli svému vlivu na životní prostředí významným problémem a že rozhodování spotřebitelů ohledně bydlení je předpojaté. Na základě těchto poznatků je navržen model pro ovlivňování spotřebitelského rozhodování a chování a jsou navržena doporučení pro vládní organizace a soukromý sektor.
    The thesis is focused on customer decision making about energy-efficient homes. A systematic review of the literature showed that energy efficiency is an important issue due to its effects on the environment and the decisions of customers about housing are biased. On the basis of this review, a framework for influencing the customer's decisions and behaviour is proposed with the recommendation for the government institutions and the private sector.
    Another responsib. Houdek, Petr (thesis advisor)
    Janáček, Julius (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings behaviorální ekonomie * spotřebitelé
    Subj. Headings energetická efektivnost * bydlení * nudging * customer's decisions * energy efficiency * housing * behavioral economics
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect33 - Ekonomie
    UDC33:159.95 * 366-05 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171651
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 81843300708184sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.