Number of the records: 1
Marketingová strategie sportovního centra
Title statement Marketingová strategie sportovního centra [rukopis] / Veronika Němcová Personal name Němcová, Veronika, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 44 l., [9] l. příl. : il., grafy, schémata, tabulky Note Ved. práce Čeněk Celer Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketingový management * marketingová komunikace * reklama a propagace * sportovní kluby Subj. Headings Střekov (Ústí nad Labem, Česko) Subj. Headings marketingová strategie SWOT analýza dotazníkový výzkum komunikační mix marketing strategy SWOT analysis survey research communication mix Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005 * 658.8:316.77 * 659.1 * 796/799:061 * (437.315) * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169033 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 3124 3300703124 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1