Number of the records: 1  

Problematika procesu začleňování dětí z azylového domu pro matky s dětmi Agapé do základních škol

  1. Title statementProblematika procesu začleňování dětí z azylového domu pro matky s dětmi Agapé do základních škol [rukopis] / Lenka Vlková
    Personal name Vlková, Lenka, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.56 l.
    NoteVed. práce Alexandra Petrů
    AbstractTato práce se věnuje otázce integrace dětí do základních škol v Krupce, které přicházejí se svou matkou do azylového domu pro matky s dětmi Agapé v Krupce vzhledem ke své tíživé životní situaci. Tyto děti zažívají těžké chvíle, a proto je důležité, aby byl přestup na novou školu pro ně hladký a co nejméně problematický. Zabývám se zde proto důvody, které ovlivňují začleňování a samotné vzdělávání dětí na daných základných školách. V neposlední řadě se také věnuji spolupráci tří participantů, kteří se podílejí na integraci dítěte. Těmi jsou rodina, škola a azylový dům. Všechny tyto subjekty hrají důležitou roli v mém kvalitativním výzkumu, ve kterém jsem pomocí rozhovorů míru spolupráce, která nyní mezi nimi funguje. Výsledkem je návrh opatření, který by měl zabezpečit efektivnější spolupráci a tudíž i jednodušší začlenění těchto dětí do nové školy.
    This work focuses on the integration of children into primary schools in Krupka that come with her mother to the asylum for homeless mothers with children Agapé in Krupka due to their difficult life situation. These children are experiencing difficult times, and it is important that their transfer to a new school will be without any problem. That?s why I am mapping moments that arise here and affects school inclusion and the education of the primary school. Finally I discussed the cooperation of three participants who are involved in the integration of the child and those are the family, school and asylum house. All these subjects play an important role in my qualitative research in which I examined the situation through interviews, which now works between them. The result is a draft of the measures which should ensure a more effective cooperation and thus easier integration of children into a new school.
    Another responsib. Petrů, Alexandra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce (degree grantor)
    Subj. Headings bezdomovkyně * bezdomovectví * azylové domy * sociální integrace
    Subj. Headings azylový dům * azylový dům pro matky s dětmi * sociální práce * integrace * základní škola * asylum house * asylum house for mothers with childeren * social work * homelessness * integration * elementary school
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect364 - Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení
    UDC364.682.42-055.2 * 364.682.42 * 364-56 * 364-786 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169356
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 31753300703175sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.