Number of the records: 1
Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s
Title statement Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s. [rukopis] / Alena Novotná Additional Variant Titles Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a? Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s Personal name Novotná, Alena, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 72 l., [4] l. příl. : il., grafy, tab. Note Lic. smlouva Abstract Cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s." je analýza marketingových aktivit dvou samostatných hospodářských jednotek děčínské neziskové organizace Slunečnice o.s, kterými jsou Chráněná grafická dílna a Sociální firma. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti nevládních neziskových organizací a vymezena specifika marketingu neziskových organizací a marketingu služeb. Dále je představena nezisková organizace Slunečnice o.s. a její činnost. Analytická část diplomové práce je rozdělena do dvou částí. V každé z nich je analyzována jedna samostatná hospodářská jednotka, nejprve Sociální firma, poté Chráněná grafická dílna. U každé jednotky je provedena situační analýza, dále je analyzováno její vnitřní prostředí, zákazníci a konkurence. Poté jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a na závěr jsou formulována doporučení na změny v produktové a komunikační strategii dané jednotky. The aim of my thesis titled "Analysis of marketing activities of Sheltered graphic workshop and Social firm of non-profit organization Slunečnice o.s." is to analyse two separate economic units of Děčín´s non-profit organization Slunečnice o.s. which are Sheltered graphic workshop and Social firm. In the theoretical section, I explain the basic concepts of non-governmental organizations and identify the specifics of marketing of non-profit organizations and marketing of services. Later, I present a non-profit organization Slunečnice o.s. and its activities. The analytical part of the thesis is divided into two parts. I analyse both of the separate economic units here, first Social firm and then Sheltered graphic workshop. I conduct situation analysis for both units and analyze their internal environment, customers and competitors. Furthermore, I evaluate the questionnaire survey results and I state final recommendations for changes in product and communication strategy of the given unit. Another responsib. Fuchsová, Eva, 1976- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor) Subj. Headings marketingový výzkum * neziskové organizace * občanská sdružení Subj. Headings nevládní nezisková organizace * marketing neziskových organizací * marketing služeb * poslání podniku * zákazníci * marketingový výzkum * marketingový mix * Slunečnice o.s. * Sociální firma Slunečnice o.s. * Chráněná grafická dílna Slunečnice o.s * non-governmental non-profit organization * marketing of non-profit organizations * marketing of services * mission of the company * customers * marketing survey * marketing mix * social firm * sheltered workshop Form, Genre diplomové práce Conspect 061.2 - Nevládní organizace a kooperace UDC 061.23 * 061.2 * 334.012.46 * 347.191.11 * 658.8:005.52 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159342 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-DIP 1228 4212134299 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1