Number of the records: 1  

Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s

  1. Title statementAnalýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s. [rukopis] / Alena Novotná
    Additional Variant TitlesAnalýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a? Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s
    Personal name Novotná, Alena, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.72 l., [4] l. příl. : il., grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    AbstractCílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s." je analýza marketingových aktivit dvou samostatných hospodářských jednotek děčínské neziskové organizace Slunečnice o.s, kterými jsou Chráněná grafická dílna a Sociální firma. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti nevládních neziskových organizací a vymezena specifika marketingu neziskových organizací a marketingu služeb. Dále je představena nezisková organizace Slunečnice o.s. a její činnost. Analytická část diplomové práce je rozdělena do dvou částí. V každé z nich je analyzována jedna samostatná hospodářská jednotka, nejprve Sociální firma, poté Chráněná grafická dílna. U každé jednotky je provedena situační analýza, dále je analyzováno její vnitřní prostředí, zákazníci a konkurence. Poté jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a na závěr jsou formulována doporučení na změny v produktové a komunikační strategii dané jednotky.
    The aim of my thesis titled "Analysis of marketing activities of Sheltered graphic workshop and Social firm of non-profit organization Slunečnice o.s." is to analyse two separate economic units of Děčín´s non-profit organization Slunečnice o.s. which are Sheltered graphic workshop and Social firm. In the theoretical section, I explain the basic concepts of non-governmental organizations and identify the specifics of marketing of non-profit organizations and marketing of services. Later, I present a non-profit organization Slunečnice o.s. and its activities. The analytical part of the thesis is divided into two parts. I analyse both of the separate economic units here, first Social firm and then Sheltered graphic workshop. I conduct situation analysis for both units and analyze their internal environment, customers and competitors. Furthermore, I evaluate the questionnaire survey results and I state final recommendations for changes in product and communication strategy of the given unit.
    Another responsib. Fuchsová, Eva, 1976- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový výzkum * neziskové organizace * občanská sdružení
    Subj. Headings nevládní nezisková organizace * marketing neziskových organizací * marketing služeb * poslání podniku * zákazníci * marketingový výzkum * marketingový mix * Slunečnice o.s. * Sociální firma Slunečnice o.s. * Chráněná grafická dílna Slunečnice o.s * non-governmental non-profit organization * marketing of non-profit organizations * marketing of services * mission of the company * customers * marketing survey * marketing mix * social firm * sheltered workshop
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect061.2 - Nevládní organizace a kooperace
    UDC061.23 * 061.2 * 334.012.46 * 347.191.11 * 658.8:005.52 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159342
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 12284212134299sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.