Number of the records: 1  

Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s

  1. S-DIP 1228
    Novotná, Alena, 1986-
    Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s. [rukopis] / Alena Novotná. -- 2012. -- 72 l., [4] l. příl. : il., grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s." je analýza marketingových aktivit dvou samostatných hospodářských jednotek děčínské neziskové organizace Slunečnice o.s, kterými jsou Chráněná grafická dílna a Sociální firma. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti nevládních neziskových organizací a vymezena specifika marketingu neziskových organizací a marketingu služeb. Dále je představena nezisková organizace Slunečnice o.s. a její činnost. Analytická část diplomové práce je rozdělena do dvou částí. V každé z nich je analyzována jedna samostatná hospodářská jednotka, nejprve Sociální firma, poté Chráněná grafická dílna. U každé jednotky je provedena situační analýza, dále je analyzováno její vnitřní prostředí, zákazníci a konkurence. Poté jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a na závěr jsou formulována doporučení na změny v produktové a komunikační strategii dané jednotky.. -- Abstract: The aim of my thesis titled "Analysis of marketing activities of Sheltered graphic workshop and Social firm of non-profit organization Slunečnice o.s." is to analyse two separate economic units of Děčín´s non-profit organization Slunečnice o.s. which are Sheltered graphic workshop and Social firm. In the theoretical section, I explain the basic concepts of non-governmental organizations and identify the specifics of marketing of non-profit organizations and marketing of services. Later, I present a non-profit organization Slunečnice o.s. and its activities. The analytical part of the thesis is divided into two parts. I analyse both of the separate economic units here, first Social firm and then Sheltered graphic workshop. I conduct situation analysis for both units and analyze their internal environment, customers and competitors. Furthermore, I evaluate the questionnaire survey results and I state final recommendations for changes in product and communication strategy of the given unit.
    Fuchsová, Eva, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    marketingový výzkum. neziskové organizace. občanská sdružení. nevládní nezisková organizace. marketing neziskových organizací. marketing služeb. poslání podniku. zákazníci. marketingový výzkum. marketingový mix. Slunečnice o.s.. Sociální firma Slunečnice o.s.. Chráněná grafická dílna Slunečnice o.s. non-governmental non-profit organization. marketing of non-profit organizations. marketing of services. mission of the company. customers. marketing survey. marketing mix. social firm. sheltered workshop. diplomové práce
    061.23. 061.2. 334.012.46. 347.191.11. 658.8:005.52. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.