Number of the records: 1
Analýza internetového marketingu v České Republice
Title statement Analýza internetového marketingu v České Republice [rukopis] = Analysis of internet marketing in the Czech Republic / Michal Jonák Personal name Jonák, Michal, (dissertant) Issue data 2008 Phys.des. 47 l., 2 l. obr. příl. : il. Note Lic. smlouva Abstract Bakalářská práce, Analýza internetového marketingu v České republice, se zabývá propojením a využitím znalostí marketingu a internetu. V teoretické části své práce představuji historii internetu a nejdůležitější pojmy. Dále analyzuji českou internetovou populaci. Následující kapitola je věnována marketingu a jeho propojení s internetem. V praktické části spolupracuji s třemi vybranými firmami.S realitní kanceláří LM-reality, s firmou Cerman, a s firmou Alarmy Vojtěch. S využitím teoretických znalostí, představených v úvodní části, jsem definoval cílový trh pro vybraný subjekt realitní kancelář LM-reality, skládající se ze tří druhů potenciálních zákazníků a vytvářejícím tři segmenty. Po intenzívní analýze interního i externího prostředí,dané konkrétní případové studie firmy LM-reality, jsem provedl strategické vyhodnocení marketingového mixu, vhodného pro předpokládaný vývoj, vyhodnocený na základě klíčových aspektů analýzy, kde tento mix bude aplikován na předem zjištěný cílový trh. Tyto kroky pomohou firmě k LM-reality k úspěšnému působení na trhu. My bachelor work ``Analysis of Internet Marketing in the Czech Republic utilizes integrated knowledge in the field of marketing and internet. I the theoretical part, I have presented the history of internet and the most important definitions. The following text brings about the analysis of the Czech internet population. The next chapter is about marketing and its connection to internet. Next paragraphs present the practical part where I introduced selected companies as reality brokerage ``LM-reality", small company ``CERMAN" and company ``Alarmy Vojtěch" as well. On the basis of the theory presented beforehand I defined the Target Market having three different types of potential customers for the selected business entity LM-reality, and therefore created three basic segments. After an intense internal and external analysis for the given case I realized strategic choice and derived the proper marketing mix where the mix should be suited for the prospective development presupposed on the given key factors and towards the concrete target market. All these steps should improve the market position of the LM-reality business. Another responsib. Jetmar, Oldřich, 1973- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor) Subj. Headings internetový marketing - Česko * elektronický obchod - Česko Subj. Headings target marketing * LM-reality * česká internetová populace * internet marketing * target marketing * LM-reality * czech internet population Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.849:004.738 * 339:004.738 * (437.3) * 658.8:004.738.5 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031558 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 3829 4212127543 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1