Number of the records: 1  

Analýza internetového marketingu v České Republice

  1. S-BP 3829
    Jonák, Michal, 1985-
    Analýza internetového marketingu v České Republice [rukopis] = Analysis of internet marketing in the Czech Republic / Michal Jonák. -- 2008. -- 47 l., 2 l. obr. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Bakalářská práce, Analýza internetového marketingu v České republice, se zabývá propojením a využitím znalostí marketingu a internetu. V teoretické části své práce představuji historii internetu a nejdůležitější pojmy. Dále analyzuji českou internetovou populaci. Následující kapitola je věnována marketingu a jeho propojení s internetem. V praktické části spolupracuji s třemi vybranými firmami.S realitní kanceláří LM-reality, s firmou Cerman, a s firmou Alarmy Vojtěch. S využitím teoretických znalostí, představených v úvodní části, jsem definoval cílový trh pro vybraný subjekt realitní kancelář LM-reality, skládající se ze tří druhů potenciálních zákazníků a vytvářejícím tři segmenty. Po intenzívní analýze interního i externího prostředí,dané konkrétní případové studie firmy LM-reality, jsem provedl strategické vyhodnocení marketingového mixu, vhodného pro předpokládaný vývoj, vyhodnocený na základě klíčových aspektů analýzy, kde tento mix bude aplikován na předem zjištěný cílový trh. Tyto kroky pomohou firmě k LM-reality k úspěšnému působení na trhu.. -- Abstract: My bachelor work ``Analysis of Internet Marketing in the Czech Republic utilizes integrated knowledge in the field of marketing and internet. I the theoretical part, I have presented the history of internet and the most important definitions. The following text brings about the analysis of the Czech internet population. The next chapter is about marketing and its connection to internet. Next paragraphs present the practical part where I introduced selected companies as reality brokerage ``LM-reality", small company ``CERMAN" and company ``Alarmy Vojtěch" as well. On the basis of the theory presented beforehand I defined the Target Market having three different types of potential customers for the selected business entity LM-reality, and therefore created three basic segments. After an intense internal and external analysis for the given case I realized strategic choice and derived the proper marketing mix where the mix should be suited for the prospective development presupposed on the given key factors and towards the concrete target market. All these steps should improve the market position of the LM-reality business.
    Jetmar, Oldřich, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje
    internetový marketing - Česko. elektronický obchod - Česko. target marketing. LM-reality. česká internetová populace. internet marketing. target marketing. LM-reality. czech internet population. bakalářské práce
    658.849:004.738. 339:004.738. (437.3). 658.8:004.738.5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.