Number of the records: 1  

Kvalita poskytovaných služeb a spokojenost zákazníků hotelů v Litoměřickém okrese

  1. Title statementKvalita poskytovaných služeb a spokojenost zákazníků hotelů v Litoměřickém okrese [rukopis] = Quality of affording services and satisfaction of the hotel guests in Litoměřices region / Romana Poulová
    Personal name Poulová, Romana, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.59 l., 4 l. obr. příl. : il., mapy, tabulky
    NoteLic. smlouva
    AbstractCílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit kvalitu služeb a spokojenost hotelových hostů ve vybraných hotelech v Litomřickém okrese. Práce je rozdělena do třech hlavních oblastí. První oblast je převážně teoretická. Jejím cílem je nezbytné objasnit pojmy z oblasti služeb a hotelnictví. Věnuje se jejich historickému vývoji, definicím, klasifikacím a vlastnostem. Další část nabízí charakteristiku regionu a popis vybraných hotelů v Litoměřickém okrese. Zabývám se dvěma hotely a konkrétními městy, ve kterých se hotely nacházejí. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření. Obsahuje rozbor výsledků a následné porovnání obou hotelů. Závěr hodnotí jakého úspěchu či neúspěchu bylo dosaženo a obsahuje návrhy na zlepšení. Šetřením jsem dospěla k důležitým poznatkům. V obou hotelech bylo zjištěno hned několik nedostatků, ale i pozitivních údajů. Chybou jednoho z hotelů bylo stanovení nepřiměřené ceny za ubytování. Shodně oba hotely pochybili v čistotě a vybavenosti pokojů. Naopak úspěchu dosahují ve službách recepce. Pokud si však vedení hotelu nedokonalosti připustí, mohou se snažit o jejich nápravu.
    The purpose of my examination work is finding and analysing quality of servece and satisfaction of hotel guests in some chosen hotels in Litoměřice region. The works is devided to three main parts. A prime part is mainly theoretic. The purpose of this part is elucidate conceptions from area of services and tourism. I write in this part about historical progress, definitions, classifications and features. In the another part you can find differentia of the region and describing of hotels in Litoměřices region. I describe two hotels in concrete towns. Practical part contains questionnaire investigation. There are analysis of outcome and comparison of both hotels in this investigation. Conclusion contains evaluation of success or failure which was extended and proposals to get better. By investigation I reached very important findings. In both hotels were founded a lot of absences, but in other side some positive datas. Big fault of one of this hotels was inadequate prices of accommodation. Both hotels hadn´t enough cleaning and facilities of the rooms. In other case they have success of services on reception. If the top management of hotel will concede the imperfections, they could try to be better
    Another responsib. Amort, Jiří (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings služby * hotelnictví - Litoměřice (Česko : okres) * hotely - Litoměřice (Česko) * hotely - Roudnice nad Labem (Česko)
    Subj. Headings services * hotel
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect64 - Domácí hospodářství
    UDC338.46 * 640.4 * (437.315)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004553
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 36294212126670sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.