Number of the records: 1  

Online branding české značky HICHIC

  1. Title statementOnline branding české značky HICHIC [rukopis] / Michaela Janatová
    Personal name Janatová, Michaela, 2003- (dissertant)
    Issue data2025
    Phys.des.65 l. (91 101 znaků) : portréty, grafy, tab.
    NoteOponent Marta Žambochová. Ved. práce Michaela Jánská
    AbstractTato bakalářská práce se zabývá online brandingem české značky HICHIC na platformě Instagram. Cílem bylo analyzovat stávají obsah profilu a vytvořit novou obsahovou politiku zaměřenou na zvýšení angažovanosti sledujících. Teoretická část se zabývá online brandingem, e-WOM a vlivem Instagramu na budování značky. Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu příspěvků 2021 - 2024 a hloubkové rozhovory s majiteli značky. Na základě výsledků a poznatků z odborných studií byla navržena a implementována nová obsahová politika. Nejvyšší interakce přinesly reels a příspěvky s empowerment hashtagy. Implementace nové politiky vedla ke zvýšení engagementu i návštěvnosti e-shopu. Práce nabízí doporučení pro další rozvoj komunikace značky a může sloužit jako inspirace pro jiné malé firmy.
    This bachelor thesis deals with the online branding of the Czech brand HICHIC on the Instagram platform. The aim was to analyze the existing profile content and create a new content policy aimed at increasing follower engagement. The theoretical part deals with online branding, e-WOM and the influence of Instagram on branding. The practical part includes content analysis of 2021 - 2024 posts and in-depth interviews with brand owners. Based on the results and insights from the expert studies, a new content policy was designed and implemented. Reels and posts with empowerment hashtags yielded the highest interactions. The implementation of the new policy led to an increase in engagement and e-commerce traffic. The paper offers recommendations for further development of brand communication and can serve as inspiration for other small businesses.
    Another responsib. Žambochová, Marta (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings Instagram * online branding * značka * obsah * e-WOM * obsahová politika * angažovanost * Instagram * online branding * brand * content * e-WOM * content policy * engagement
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198038
    Document kindDiploma theses

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.