Number of the records: 1  

Analýza výsledků hybridní výuky: kombinace on-line a prezenčního vzdělávání

  1. DA 16986
    Prokšová, Pavlína, 2002-
    Analýza výsledků hybridní výuky: kombinace on-line a prezenčního vzdělávání / Pavlína Prokšová. -- 2025. -- 46 listů. -- Vedoucí práce Ivana Kratochvílová. -- Oponent Jiří Škoda. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu hybridní výuky, která kombinuje online a prezenční vzdělávání, a její dopad na studenty a lektory v konkrétním prostředí. Cílem výzkumu je zhodnotit zkušenosti studentů a lektorů s tímto formátem výuky a odhalit výhody, nevýhody a oblasti pro zlepšení. Empirická část se zaměřuje na studenty a lektory kteří studovali a vyučovaly touto formou. Výzkum se zaměřuje na body, jako je flexibilita, dostupnost studijního materiálu, interakce mezi studenty a lektory, efektivní přenos vědomostí a celkový přístup k technologickým nástrojům. Kvalitativní metody sběru dat zahrnují polostrukturované rozhovory. Výsledky ukazují na pozitivní přístup studentů k flexibilitě a možnost studovat podle vlastního tempa, zatímco lektoři vnímají problémy spojené například s udržováním interaktivity. Na základě těchto zjištění zjištění jsou na konci práce doporučení pro zlepšení hybridní výuky, která by podpořila jak studenty, tak i lektory.. -- Abstract: This bachelor thesis focuses on the topic of hybrid education, which combines online and face-to-face learning. The thesis specifically explores the experienece of participants, involved in this from of education, including both students and lecturers. The aim is to describe their experience with hybrid learning, analyse the benefits and difficulties, and determine how this from of education influences knowledge acquisition the development of competences, and the overall learning process. Qualitative research results provide insight into how hybrid education works in practice and how it is perceived by its participants.
    Kratochvílová, Ivana, 1962-. Škoda, Jiří, 1972-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky a aplikovaných disciplín
    alternativní výuka. Hybridní vzdělávání. Online výuka. Prezenční výuka. Studenti. Učitelé. Zkušenosti. Tematická analýza. Hybrid education. Online learning. Face-to-face learning. Students. Teachers. Experience. Thematic analysis. bakalářské práce
    37.091.39. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.