Number of the records: 1  

Christian Demagogy in C.S. Lewis's The Lion, the Witch, and the Wardrobe, and J. R. R. Tolkien's The Lord of the Rings

  1. DA 15686
    Maťková, Veronika, 1999-
    Christian Demagogy in C.S. Lewis's The Lion, the Witch, and the Wardrobe, and J. R. R. Tolkien's The Lord of the Rings = Křesťanská demagogie v dílech C. S. Lewise a J. R. R. Tolkiena: Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň a Pán prstenů / Veronika Maťková. -- 2024. -- 37 listů. -- Vedoucí práce Martin Holland. -- Oponent Filip Krtička. -- Název a text práce v anglickém jazyce. -- Abstract: Bakalářská práce se zabývá životy a analýzou textů britských autorů Clive Staples Lewis a John Ronald Reuel Tolkien. Primárním zaměřením této práce jsou křesťanská symbolika a jejich porovnávání s Biblí, obzvláště s postavou Ježíše Krista. Práce se také zaměřuje na vývoj života obou autorů a vliv víry na jejich smýšlení. Metodologické postupy použity při tvorbě práce jsou následující; textová analýza, analýza teologických textů a metoda důkladného čtení.. -- Abstract: This bachelor's thesis analyses the texts and lives of British authors Clive Staples Lewis and John Ronald Reuel Tolkien. The primary focus of this thesis is Christian symbolism in their books and comparison to the Bible, especially to the character of Jesus Christ. The thesis also focuses on the authors' lives and the influence that faith had on them and their thinking. The methodological approaches used are textual analysis, analysis of theological texts, and the method of close reading.
    Holland, Martin. Krtička, Filip. Pedagogická fakulta v Ústí nad Labem
    anglicky psaná literatura. textová analýza. Křesťanský symbolismus. Literární analýza. Britská literatura. Společenstvo Prstenu. Lev. Čarodějnice a skříň. C. S. Lewis. J. R. R. Tolkien. Christian symbolism. Literary analysis. British literature. The Fellowship of the Ring. The Lion. the Witch. and the Wardrobe. C. S. Lewis. J. R. R. Tolkien. bakalářské práce
    821.111. 801.73. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.