Number of the records: 1  

Výuka reklamního stylu na gymnáziu

  1. DA 13648
    Svídová, Kristýna, 1996-
    Výuka reklamního stylu na gymnáziu / Kristýna Svídová. -- 2022. -- 103 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Vladimír Trpka. -- Oponent Irena Špačková. -- Abstract: Diplomová práce je zaměřena na výuku reklamního stylu na gymnáziích. Slouží k získání představy o didaktickém stylistickém systému aplikovaném na gymnáziích, byla provedena analýza Rámcově vzdělávacího programu a vybraných učebnic používaných na gymnáziích a středních školách. Dále byly vyhodnoceny dotazníky, které byly rozeslány mezi učitele českého jazyka působící na gymnáziích. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem probíhá výuka reklamního stylu na gymnáziích.. -- Abstract: This diploma thesis is focused on advertising style and its teaching at Czech Grammar Schools. Firstly, the author has conducted an analysis of Framework Educational Programme and selected textbooks (used at Grammar Schools and High schools), to get an idea of didactic stylistic system which is applied in practice. Next, the author evaluated questionnaires which were distributed among Czech Grammar School teachers. The goal of the thesis was to find out, what forms and methods are put to work while teaching the advertising style at Grammar Schools.
    Trpka, Vladimír. Špačková, Irena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    design management. reklama a propagace. komunikační výchova. učivo středních škol. reklamní styl. reklama. inzerát. komunikační a slohová výchova. funkční styly. gymnázia. učebnice. kurikulární dokumenty. advertising style. advertisement. advert. communicational and stylistic education. functional styles. grammar schools. textbooks. curricular documents. diplomové práce
    005:7.05. 659.1. 316.77:37.016. 373.5.016. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.