Number of the records: 1
Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii
Title statement Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii / Michaela Ilková Personal name Ilková, Michaela, (dissertant) Production 2020 Phys.des. 74 stran : barevné ilustrace Note Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská. Název a text práce ve slovenském jazyce Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2020 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (opponent)
Jánská, Michaela (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings internetový marketing * internetové sociální sítě * restaurace Subj. Headings reklama zákazníci advertisement social media online-marketing restaurant customers Form, Genre diplomové práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:004.738.5 * 004.738.5:316.472.4 * 640.43 * (043)378.2 Country Česko Language slovenština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184010 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 12335 3300712335 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1