Number of the records: 1  

Werbesprache in der Mitte Europas

  1. KB 33676
    Meier, Jörg, 1961-
    Werbesprache in der Mitte Europas : Nationale Elemente in der Produktwerbung im Vergleich / Jörg Meier & Georg Schuppener. -- Ústí nad Labem : Jan Evangelista Purkyně University, Faculty of Philosophy ; Wien : Praesens Verlag, 2018. -- 61 stran : ilustrace ; 19 cm. -- (Beiträge zur Fachdidaktik ; 2). -- ISBN : 978-80-7561-160-4 (Univerzita J.E.Purkyně ; brožováno). -- 978-3-7069-0936-5 (Praesens Verlag ; brožováno).
    Schuppener, Georg, 1968-
    němčina. jazyková výuka. reklamní texty - Evropa střední. reklamní texty - jazykové aspekty. sociolingvistika. German language. language teaching and learning. advertising copy - Europe, Central. advertising copy - linguistics aspects. sociolinguistics. příručky
    811.112.2. 81'24. 659.131.2. 81'2/'44. 81'27. (4-191.2). (048.8)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.