Number of the records: 1
The discursive power of memes in digital culture
Title statement The discursive power of memes in digital culture : ideology, semiotics and intertextuality / Bradley E. Wiggins Personal name Wiggins, Bradley E., 1977- (author) Edition statement First issued in paperback Publication London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2020 Phys.des. xvi, 163 stran : ilustrace ISBN 978-0-367-66133-5 (brožováno) Edition Routledge studies in new media and cyberculture ; 45 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings memy * sociální média - sociální aspekty * interkulturní komunikace Form, Genre studie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 316.622 * 316.774:004.738 * 316.772.4 * (048.8) Country Velká Británie Language angličtina Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 31679 3300051289 volný výběr M250 2020 Date due 31 days
Number of the records: 1