Number of the records: 1  

The discursive power of memes in digital culture

  1. Title statementThe discursive power of memes in digital culture : ideology, semiotics and intertextuality / Bradley E. Wiggins
    Personal name Wiggins, Bradley E., 1977- (author)
    Edition statementFirst issued in paperback
    PublicationLondon ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2020
    Phys.des.xvi, 163 stran : ilustrace
    ISBN978-0-367-66133-5 (brožováno)
    EditionRoutledge studies in new media and cyberculture ; 45
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings memy * sociální média - sociální aspekty * interkulturní komunikace
    Form, Genre studie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC316.622 * 316.774:004.738 * 316.772.4 * (048.8)
    CountryVelká Británie
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 316793300051289volný výběr M250 2020Date due 31 days
    The discursive power of memes in digital culture

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.