Number of the records: 1  

Práce s dětmi se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy

  1. DA 9363
    Jandáková, Petra, 1977-
    Práce s dětmi se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy / Petra Jandáková. -- 2018. -- 74 listů, 3 nečíslované listy příloh : grafy. -- Vedoucí práce Jaroslav Zukerstein. -- Oponent Ilona Pešatová. -- Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami na 2.stupni základní školy. V teoretické části bude zpracována problematika vztahující se ke zvolenému tématu, zejména se bude jednat o otázky specifických poruch učení, prevence, diagnostika a šetření specifických poruch učení. Praktickou část budou tvořit výsledky vlastního šetření, jehož cílem bude zjistit, zda pedagogové využívají pokyny PPP při práci s dětmi se specifickými poruchami učení. Praktickou část budou tvořit výsledky vlastního šetření, jehož cílem bude zjistit, zda pedagogové využívají pokyny PPP při práci s dětmi se specifickými poruchami učení.. -- Abstract: The diploma thesis deals with working with children with specific learning disabilities at lower secondary school. The theoretical part will be about the problems concerned at the chosen topic; especially it will deal with specific learning disabilities, prevention, diagnostics and examining specific learning disabilities. The practical part will contain the results of my own research which aims to find out whether teachers obey the given recommendations when educating children with specific learning disabilities.
    Zukerstein, Jaroslav. Pešatová, Ilona. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    specifické poruchy učení. individuální vzdělávací programy. dyslexie. dysgrafie. dysortografie. koncentrace pozornosti. paměť. reedukace. specific learning disabilities. dyslexia. dysgraphy. dysortography. concentration of atten-tion. memory. individual educational plan. re-education. diplomové práce
    37.091.214. 371.214.115. 616.89-008.43. 376. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.