Number of the records: 1  

Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky

  1. Title statementSegmentace zákazníků vybrané prémiové značky / Jana Tančinová
    Personal name Tančinová, Jana, (dissertant)
    Phys.des.163 stran : ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Tomáš Siviček. Oponent Julius Janáček
    AbstractDiplomová práce se orientuje na charakteristiku cílové skupiny zákazníků prémiové značky DS, což pomůže následnému definování targetingu jejího produktu. Značka DS spadá pod francouzskou skupinu PSA Group a vystupuje v segmentu automotive. Vedení značky DS v České republice nemělo jasně vymezené podstatné segmentační znaky svých cílových zákazníků, které jsou pro následné marketingové kroky klíčové. Šetření práce bylo provedeno na stávajících a potenciálních zákaznících formou kvalitativní a kvantitativní. Konkrétně v podobě polostrukturovaných rozhovorů a dotazníku. Práce se také zabývala vnímáním prémiovosti značky DS v rámci positioningu. Dosažené výsledky práce ukázaly, že tyto dvě skupiny zákazníků si byly ve většinovém zastoupení zkoumaných znaků, tzv. zákaznického profilu, podobní. Zároveň bylo zjištěno, že v převažující míře šetřeného vzorku zákazníků, značka DS byla viděna jako prémiová. Zastoupení zákazníků, které ji jako prémiovou nevnímalo, ovšem nebylo zcela zanedbatelné. Nedostatky byly nalezeny v současných marketingových aktivitách.
    The goal of this thesis is to characterize target customers of premium brand DS, which should help to define targeting of its product. This brand belongs under PSA Group and operates in the automotive industry. DS brand leadership has no clearly defined characteristics of its targeted customers in the Czech Republic, which are important for subsequent marketing steps. The survey of this thesis was performed on current and potential customers using quantitative and qualitative methods. Specifically by halfstructured interviews and questionnaire. Thesis also dealt with the perception of DS brand in positioning. Achieved results of this work showed that these two groups of customers were similar in majority of examined characteristics in framework of so called customer profile. It was also found that, in the predominantly investigated sample of customers, the DS brand was perceived as premium. However, the presence of customers who did not see it as a premium was not entirely negligible. Weaknesses have been found mainly in current marketing activities.
    Another responsib. Siviček, Tomáš (thesis advisor)
    Janáček, Julius (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings segmentace trhu * marketing
    Subj. Headings automobilový sektor * automotive sector * market segmentation
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138.017 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176937
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 93043300709304sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.