Number of the records: 1  

Teorie a metody politického marketingu

  1. Title statementTeorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.
    Personal name Chytilek, Roman, 1976- (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
    Phys.des.341 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7325-281-6 (brož.) : Kč 349,00
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Eibl, Otto, 1981- (author)
    Matušková, Anna, 1978- (author)
    Subj. Headings politický marketing * political marketing
    Form, Genre kolektivní monografie * collective monographs
    Conspect32 - Politika
    UDC32.019.5:659.1 * (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 189473300032703kat. politologie a filozofie FFIn-Library Use Only
    KB 189473300032704kat. politologie a filozofie FFIn-Library Use Only
    Teorie a metody politického marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.