Number of the records: 1  

Analýza cestovního ruchu v okrese Liberec se zaměřením na ubytovací kapacity

  1. DA 5109
    Audiová, Klára, 1990-
    Analýza cestovního ruchu v okrese Liberec se zaměřením na ubytovací kapacity / Klára Audiová. -- 2015. -- 59 listů, 5 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace, grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Václav Novák. -- Abstract: V následující bakalářské práci se nejdříve seznámíme s cestovním ruchem, s jeho charakteristikou a souvisejícími pojmy. Zabývám se cestovním ruchem okresu Liberec, jeho chráněnými krajinnými oblastmi a přírodními podmínkami pro cestovní ruch. Zároveň se seznámíme s památkově kulturními oblastmi a kulturními památkami.V mé bakalářské práci zanalyzuji, porovnám a zhodnotím ubytovací kapacity v okrese Liberec. Pak zhodnotím koncentraci a kvalitu ubytovacích zařízení. V poslední kapitole srovnám data Českého statistického úřadu s vlastním šetřením.. -- Abstract: In the enclosed bachelor work I will firstly familiarize ourselves with the tourism, its characteristics and connected terms. I deal with tourism of Liberec district, protected landscape areas and conditions positive for tourism. Simultaneously I familiarize ourselves with the cultural monument areas and sights. I analyse, compare and evaluate the availability of accommodation in Liberec district. Then I deal with the concentration and quality of accommodation facilities. In the last chapter I compare data of the Czech Statistical Office with my own investigation.
    Novák, Václav, 1977 říjen 8.-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje
    cestovní ruch. ubytovací zařízení. národní kulturní památky. chráněná území. Liberec (Česko : okres : 1960-). přírodní podmínky. Český statistický úřad. tourism. protected landscape. natural conditions. cultural sights. Czech Statistical Office. accommodation capacities. bakalářské práce
    338.48. 640.41/.42. 904-027.542. 502.21(1-751). 71.025.3/.4. (437.316). (437.16). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.