Number of the records: 1  

Užití emocí v reklamní tvorbě

  1. Title statementUžití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková
    Personal name Čermáková, Marie, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Miroslav Vojtěchovský
    AbstractBakalářská práce se zabývá ve své teoretické části emocemi z psychologického hlediska a poté se zabývá jejich vztahem k marketingu a reklamě. Rozebírá reklamní strategii společnosti Nike, na kterou navazuje výstupem v praktické části.
    Thesis is focusing on emotions (definition, psychology theories) and their relationship to marketing and advertising. It analyzes advertising strategy of Nike company, which is connected to the practical part of thesis.
    Another responsib. Vojtěchovský, Miroslav, 1947-2024 (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie (degree grantor)
    Subj. Headings umělecká fotografie * reklama a propagace * emoce
    Subj. Headings neuromarketing * marketing * Nike * emotions * neuromarketing * advertising
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect77 - Fotografie. Fotografické postupy
    UDC77.04 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170961
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 38433300703843sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.