Number of the records: 1
Užití emocí v reklamní tvorbě
Title statement Užití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková Personal name Čermáková, Marie, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM Note Ved. práce Miroslav Vojtěchovský Abstract Bakalářská práce se zabývá ve své teoretické části emocemi z psychologického hlediska a poté se zabývá jejich vztahem k marketingu a reklamě. Rozebírá reklamní strategii společnosti Nike, na kterou navazuje výstupem v praktické části. Thesis is focusing on emotions (definition, psychology theories) and their relationship to marketing and advertising. It analyzes advertising strategy of Nike company, which is connected to the practical part of thesis. Another responsib. Vojtěchovský, Miroslav, 1947-2024 (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie (degree grantor) Subj. Headings umělecká fotografie * reklama a propagace * emoce Subj. Headings neuromarketing * marketing * Nike * emotions * neuromarketing * advertising Form, Genre bakalářské práce Conspect 77 - Fotografie. Fotografické postupy UDC 77.04 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170961 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 3843 3300703843 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1