Number of the records: 1  

Zvýšení účinnosti vzdělávacího procesu ve zkoumané firmě prostřednictvím využití vyhodnocování vzdělávání jako zpětné vazby

  1. DA 3106
    Váňová, Tereza, 1992-
    Zvýšení účinnosti vzdělávacího procesu ve zkoumané firmě prostřednictvím využití vyhodnocování vzdělávání jako zpětné vazby [rukopis] / Tereza Váňová. -- 2014. -- 99 l., [26] l. příl. : schémata, tabulky. -- Ved. práce Josef Smejkal. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením účinnosti vzdělávacího procesu ve zkoumané firmě prostřednictvím využití vyhodnocování vzdělávání jako zpětné vazby. V teoretické části práce, kterou jsem zpracovala s využitím odborné literatury, jsem se zabývala podnikovým vzděláváním, vzdělávacím procesem a jeho fázemi a celkovým významem vzdělávání pro podniky. Dále jsem se zaměřila na rozvoj pracovníků, který jsem od podnikového vzdělávání odlišila a rovněž uvedla jeho význam pro podnikovou praxi. V závěru teoretické části této práce jsem popsala proces vyhodnocování vzdělávání v podnicích a propojila jej se zpětnou vazbou. V praktické části práce jsem stanovila tři hypotézy, představila zkoumanou firmu, výzkumný soubor a výzkumný vzorek a realizovala vlastní výzkum. Cílem mého výzkumu bylo popsat, analyzovat a posoudit proces vyhodnocování vzdělávání ve zkoumané firmě a následně navrhnout možné zvýšení účinnosti vzdělávacího procesu prostřednictvím využití vyhodnocování vzdělávání jako zpětné vazby. Při realizaci mého výzkumu jsem použila kvantitativní a kvalitativní metodu. Zástupcem kvantitativní metody bylo dotazníkové šetření s dělníky zkoumané firmy a zástupcem kvalitativní metody byl rozhovor s personalistkou zkoumané firmy. Na základě výsledků z mého výzkumu jsem v poslední kapitole této práce navrhla systém zvyšující účinnost vzdělávacího procesu ve zkoumané firmě prostřednictvím využití vyhodnocování vzdělávání jako zpětné vazby.. -- Abstract: This Bachelor´s Thesis deals with an increase of the efficiency of the educational process in the selected company through the use of evaluation as a feedback. In the theoretical part, prepared on the basis of specialized literature, I described business education, educational process and it´s phases and the overall importance of education for businesses. I also focused on the staff development, which I distinguished from business education and also noted it´s importance for the business practice. In the end of theoretical part of this thesis I described the process of evaluating business education and interconnected it with feedback. In the practical part I specified my three hypotheses, introduced the examined company, the research group, the research sample and realized my own research. The goal of my research was to describe, analyze and review the process of evaluating business education in the selected company and than suggest possibility to increase the efficiency of the educational process through the use of education evaluation as a feedback. In the implementation of my research, I used quantitative and qualitative methods. Representative of the quantitative method was questionnaire survey with the workers of the examined company and the representative of qualitative method an interview with the personnel officer of the examined company. Based on the results of my research, I suggested in the last chapter of this work a system for increasing the efficiency of the educational process in the selected company through the use of education evaluation as a feedback.
    Smejkal, Josef. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    odborné vzdělávání. personální management. vzdělávací proces. vyhodnocování vzdělávání. zpětná vazba. podnikové vzdělávání. rozvoj pracovníků. řízení lidských zdrojů. personalistika. educational process. evaluation of education. feedback. corporate training. staff development. human resources management. human resources. bakalářské práce
    005.95/.96. 377. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.