Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu konkrétního podniku

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová
    Personal name Grosová, Veronika, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.61 l., [9] l. příl. : barev. il., grafy
    NoteVed. práce Miroslav Barták
    AbstractBakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu konkrétního podniku" se zaměřuje na problematiku marketingového mixu firmy Oliwye. Cílem bakalářské práce je popis významu a účelu marketingu, marketingového mixu, marketingové situační analýzy, marketingové strategie a plánování. Dále práce definuje marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Praktická část práce je zaměřená na stručný popis profilu zkoumaného podniku, charakterizuje jeho jednotlivé nástroje marketingového mixu a zabývá se také analýzou SWOT. Následně je práce zaměřena na způsob sběru, analýzy a zpracovaní shromážděných dat získaných dotazníkovým šetřením a na základě získaných dat jsou navržena doporučení vedoucí k úpravě stávajícího marketingového mixu, která by mohla rozšířit řady spokojených zákazníků.
    Bachelor thesis "Analysis of the marketing mix of particular company" focuses on the issue of the marketing mix of the company Oliwye. The aim of the thesis is the description of the meaning and purpose of marketing, marketing mix, marketing situation analysis, marketing strategy and planning. Furthermore, the thesis defines the marketing mix and its various tools. The practical part is focused on a brief description of the investigated company profile, characterized by its marketing mix tools and deals with SWOT analysis. Subsequently, the work is focused on the method of collecting, analyzing and processing the collected data obtained by questionnaire survey and on the basis of the data obtined suggests recommendations regarding adjustment of current marketing mix that could increase the number of satisfied customers.
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace
    Subj. Headings marketing * marketingový mix * marketing mix * promotion * advertising
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165805
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 34703300703470sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.