Number of the records: 1
Analýza marketingového mixu konkrétního podniku
Title statement Analýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová Personal name Grosová, Veronika, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 61 l., [9] l. příl. : barev. il., grafy Note Ved. práce Miroslav Barták Abstract Bakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu konkrétního podniku" se zaměřuje na problematiku marketingového mixu firmy Oliwye. Cílem bakalářské práce je popis významu a účelu marketingu, marketingového mixu, marketingové situační analýzy, marketingové strategie a plánování. Dále práce definuje marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Praktická část práce je zaměřená na stručný popis profilu zkoumaného podniku, charakterizuje jeho jednotlivé nástroje marketingového mixu a zabývá se také analýzou SWOT. Následně je práce zaměřena na způsob sběru, analýzy a zpracovaní shromážděných dat získaných dotazníkovým šetřením a na základě získaných dat jsou navržena doporučení vedoucí k úpravě stávajícího marketingového mixu, která by mohla rozšířit řady spokojených zákazníků. Bachelor thesis "Analysis of the marketing mix of particular company" focuses on the issue of the marketing mix of the company Oliwye. The aim of the thesis is the description of the meaning and purpose of marketing, marketing mix, marketing situation analysis, marketing strategy and planning. Furthermore, the thesis defines the marketing mix and its various tools. The practical part is focused on a brief description of the investigated company profile, characterized by its marketing mix tools and deals with SWOT analysis. Subsequently, the work is focused on the method of collecting, analyzing and processing the collected data obtained by questionnaire survey and on the basis of the data obtined suggests recommendations regarding adjustment of current marketing mix that could increase the number of satisfied customers. Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace Subj. Headings marketing * marketingový mix * marketing mix * promotion * advertising Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165805 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 3470 3300703470 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1