Number of the records: 1  

Internetová reklama - využití v prostředí České republiky

  1. Title statementInternetová reklama - využití v prostředí České republiky [rukopis] / Kateřina Vyčichlová
    Personal name Vyčichlová, Kateřina, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.84 l., [12] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky
    NoteVed. práce Hana Jírová
    AbstractPráce se zabývá problematikou Internetového marketingu v České republice. Konkrétně se zaměřuje na internetovou reklamu a její umístění. Důležitou částí práce je problematika propagace www stránek, která je pro internetovou reklamu klíčová. Cílem práce je analýza serverů v České republice a na základě této analýzy i teoretická aplikace reklamy. K dosažení tohoto cíle byly použity veřejné výstupy společnosti SPIR a vlastní dotazníkové šetření. Data byla zaměřena na servery v České republice, uživatele Internetu a jeho chování. Ta měla objasnit využitelnost reklamy na Internetu. Z pohledu uživatele a z pohledu zadavatele reklamy. Data ukázala, že uživatelé jsou vůči reklamě slepí. Dotazník ukázal, že respondenti se pohybují pouze na největších portálech v dané oblasti. Analýza ukázala, že reklama na nejnavštěvovanějším serveru v České republice je pro malé až středně velké podniky příliš nákladově náročná a tedy nevýhodná. Práce poukazuje na výhodu užívání sociálních médií. Ta jsou výhodnou alternativou pro propagaci www stránek.
    This thesis applies issues of internet marketing in Czech Republic. Namely focuses on an Internet advertising and its placement. Important part of the thesis is issue of propagation www pages, which is crucial for the Internet advertising. The goal of thesis is an analysis of main servers in Czech Republic followed by theoretical application of the Internet advertisement (based on the analysis). For analysis were used public research data by SPIR and own research. Data where focused on the servers in Czech Republic, Internet user and his behaviour. These data should show up usage of the advertisement on the Internet - from point of view of Internet user and client. Data shown up that Internet users are blind to the advertisement on the Internet. Respondents of own research move on the most widespread gateways of each filed. The analysis shown up the fact, that the advertisement on the most frequented server in Czech Republic is for small or medium-sized company too expensive, so inconvenient. Thesis points on advantage of using social medias. For the propagation of www pages are social medias an effective alternative.
    Another responsib. Jírová, Hana, 1938-2023 (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings internetový marketing * internetová reklama * reklama a propagace
    Subj. Headings servery ČR * internet marketing * advertisement * internet advertisement * propagation of www pages * servers in CZ
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:004.738.5 * 659.19 * 659.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169068
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 34443300703444sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.